Îngeraşi Serendipity

Îngeraşi Serendipity

Da, chiar aşa au apărut, dintr-o întâmplare fericită. Mai bine zis dintr-o mică neînţelegere.

O dragă prietenă m-a rugat să-i arăt ce cercei fac. I-am dat link-ul şi a ales. După câteva zile mi-a trimis un mail în care mi-a spus ce doreşte – „Uite, m-am gândit, nişte îngeraşi cu rochie conică, cu aripi aurii şi cu aureola aurie, ca să nu complicam lucrurile foarte mult. Aş avea nevoie de 5 perechi.” Mie mi-a ieşit din minte că m-a întrebat de cercei, ea nu mi-a adus aminte, nu mi-am pus problema de ce doreşte 5 perechi, şi m-am pus pe treabă. I-am trimis poză cu primii doi şi mi-a zis: „Da, sunt frumoşi, dar cum îi punem în ureche?” Abia atunci mi-am dat seama că nu-s tocmai ce-şi dorea. Dar cum nimic nu este întâmplător pe lumea asta, amândouă am decis că exact aşa trebuiau să fie îngeraşii.

Şi aşa au ieşit îngeraşii albi, cu aripi aurii şi argintii, numai buni de pus în bradul de Crăciun.

