Colier Roua Diminetii

1-Colaje1

Am o prietena care ma povoaca sa fac mereu ceva ce n-am mai facut pana in momentul provocarii.

Asa a aparut si acest colier, cu perle cusute.

„Ada, vreau si eu un colier asa.” Si mi-a trimis o poza gasita pe internet.

Nici nu mi-a trecut prin minte sa fac asa ceva. Mi s-a parut ceva greu, mai ales croiala bazei pe care urmeaza sa cosi margelele. Am mobilizat internetul si pe cei din casa si pana la urma am reusit sa am modelul de colier. N-a fost o problema sa adun atatea tipuri de margele. Sertarele sunt pline 🙂

Dupa ceva timp in care am tot studiat si mi-am facut curaj, am pus mana pe ac, ata si margele.

Si a iesit un colier frumos, greu (are o multime de margele din sticla), elegant, pe gustul doamnei care si l-a dorit.

Sunt multumita.

 

