Brățară/colier în țesătură CRAW

Acum aproape un an (în octombrie 2014) eram foarte încântată că participam la un atelier al Cleopatrei Coșuleț

Tema atelierului era țesătură CRAW (cubic right angle weave). Am scris despre acest atelier la momentul restectiv.

Numai că eu m-am apucat de alte lucruri și nu am terminat acea brățară/colier minunată.

Între timp Cleopatra a anunțat atelierul din acest octombrie, al anului 2015. Cum să mă duc eu la un nou atelier fără tema de data trecută terminată? Am scos mărgeluțele multicolore din cutie (Miyuki Delica 11/0), acul și ața (s-Lon), și la lucru. Oare îmi mai amintesc pașii? Da, a fost ușor de amintit. E ca mersul pe bicicletă, țesătura CRAW nu se uită dacă ai învățat-o.

Colajul vă arată lucrarea finală. Sunt foarte încântată de rezultat.

Atelier CRAW

 

