Atelier tehnica Filz (lână împâslită)

Tot răsfoind internetul am dat peste niște mici animăluțe-jucării făcute din lână împâslită, care mi-au plăcut foarte mult.

Am văzut și la Muzeul Țăranului Român broșe făcute în această tehnică. Domnul care lucra mi-a spus că se numește „feltuire”. Folosea niște ace destul de lungi, foarte ascuțite, cu vârful ușor zimțat. Mi-a plăcut ce am văzut, doar că nu m-am gândit serios să încerc.

Până când… pe FB am văzut că o cunoștință dragă mie, pe care nu o mai întâlnisem de ceva timp, că va merge la un atelier de tehnica FILZ.
Am ajuns la atelierul de broșe cu fermoar și lână împâslită, ținut de Alexandra Ciofu (DecorAdor). Am rupt 2 ace, dar mi-a iesit o broșă lalea destul de reușită, zic eu.

Apoi am mai ajuns la un atelier unde am făcut o pisică în aceiași tehnică.

Mă gândesc serios să mă apuc de lucrat cu ace de feltuit și cu lână fină merinos, în multe culori vesele.

Această prezentare necesită JavaScript.

